Rozhovor s Magdou Kolouchovou, specialistkou back office

Domů Realitní blog Rozhovor s Magdou Kolouchovou, specialistkou back office
Rozhovor s Magdou Kolouchovou, specialistkou back office

Jak ses dostala k práci specialistky back office a jak dlouho ji děláš?
Po mateřské dovolené jsem hledala práci, a tak jsem procházela různé inzeráty. Nabídka TAJOVSKÝ reality mě zaujala, chtěla jsem zkusit práci v nezmapovaném oboru. Na pozici jsem od října 2019 a jsem za tuhle výzvu ráda.

Jaké byly Tvé pracovní začátky?
Pracovní začátky ve firmě byly poměrně náročné, jelikož zhruba po dvou měsících odešla kolegyně, která mě na moji pozici zaučovala, a tak jsem do toho skočila rovnýma nohama (smích). Nakonec jsem ale vše zvládla a myslím, že jsem ve výzvě obstála. :)

 Co obnáší Tvoje práce?
V prvé řadě je to komunikace s klienty. Řeším proces od rezervace nemovitosti. Poté, co mi makléř předá případ, zadávám smluvní dokumentaci, komunikuji s advokáty, s klienty, řešíme dokumentaci, domlouváme termíny podpisu, řešíme finanční záležitosti týkající se úvěrů a jejich schvalování. Poté procesy majetko-právní na katastru nemovitostí, předání nemovitosti, přepisy energií, vypracování daňového přiznání.

 Co je na ní nejtěžší? Nejzajímavější?
Jako každá práce s lidmi, i tahle je náročná z hlediska “naladění se” na člověka – každý člověk je jiný; někdo vyžaduje jemnější zacházení, někdo o to vůbec nestojí a má raději stručné a přímé jednání. Mým úkolem je tedy umět se vžít do povahy člověka a dospět k určitému kompromisu. Nejzajímavější na práci je určitě její různorodost – nesedím a neodpočítávám hodiny, kdy už půjdu domů, ale naopak mám pocit, že tu čas ubíhá strašně rychle. Těší mě, když za sebou vidím odvedenou práci a případ se posouvá dál tak, jak má. Největší radost mám, když řešíme nějaký zásadní problém a podaří se nám vyřešit ke spokojenosti všech stran.

 Co považuješ za svůj pracovní a osobní úspěch?
Za svůj pracovní úspěch považuji to, že jsem zatím dokázala obstát v každé práci, ve které jsem dosud pracovala – jednalo se například o softwarovou firmu, nyní jsem v realitní kanceláři. Vždy jsem ale byla schopná naučit se v daném oboru vše potřebné, což vnímám pozitivně. Co se týče osobního úspěchu, jsem ráda, že jsem si jeden rok splnila sen a podívala se do Brazílie. Na jaře jsem si řekla, že se tam chci podívat, v létě jsem si na cestu vydělala ve Velké Británii a na podzim se sestrou odletěla. To je pro mě dodnes jeden z nejsilnějších zážitků.

 
Jak se ráda odměníš za dobrou práci?
Upečením dobrého dortu. :-))) Nebo strávením času s rodinou.

 Jak vnímáš svůj posun od začátku do dnes?
Začala jsem zde jako tabula rasa, takže vnímám určitě velký posun. Nikdy mě nenapadlo, že proces koupě a převedení nemovitosti do vlastnictví někoho jiného je tak složitý proces. Já jsem si do té doby neuvědomovala, co to všechno obnáší a proč je vlastně dobré prodávat nemovitost přes realitní kancelář. Teď už to vnímám úplně jinak, a kdybych chtěla převádět nemovitost, určitě se na realitku obrátím. Když se vrátím k otázce – za dobu, co zde pracuji, už jsem pochopila celý proces, dokážu si pohlídat spoustu věcí, myslet “za roh”, vzít v úvahu všechny možné eventuality a reagovat i na nenadálé situaci.

Co si myslíš, že je pro práci specialistky back office nejdůležitější?
Určitě komunikace, empatie a flexibilita – někdy je potřeba věci řešit operativně a nestandardně, takže i na to musíme být připraveny.

Jak by vypadala Tvoje ideální dovolená?
S manželem a dětmi bychom vyrazili někam, kde si to užijeme všichni – bude tam jak zázemí pro rodiče, tak pro děti.

Jak by vypadal Tvůj ideální den?
Ideální den by vypadal tak, že bych neměla žádné povinnosti, doma bych měla uklizeno, navařeno a nemusela bych řešit nic jiného než to, co budeme s klukama dělat. :)

Děkuji za rozhovor. :)

 

Další nabídky

Zobrazit vše
Zjistit cenu své nemovitosti

Tato stránka používá soubory cookies na zlepšení našich služeb. Více info

Rozumím