Podpis smluv

Jakmile si nemovitost zarezervujete, začneme připravovat smluvní dokumentaci v naší advokátní kanceláři. V případě, že se rozhodnete s námi spolupracovat, poskytneme Vám služby svých advokátů ke konzultaci smluvní dokumentace zdarma, abyste si nemuseli platit externí právníky.

Pokud koupi nemovitosti financujete prostřednictvím hypotečního úvěru nebo po vzájemné dohodě, podepisuje se většinou tzv. budoucí kupní smlouva. Prodávající i kupující díky ní získávají větší právní jistotu, že k uzavření kupní smlouvy dojde za sjednaných podmínek a v určeném čase.

Kupní smlouva

Díky dlouholetým zkušenostem a odbornosti spolupracujících advokátních kanceláří, jsou smlouvy pro naše klienty srozumitelné a obsahují všechny potřebné náležitosti.

Složení kupní ceny probíhá prostřednictvím advokátní úschovy. Tím mají obě strany větší právní jistotu, že obchod proběhne správně.

Pokud koupi nemovitosti financuje banka, zajistíme podpisy smluvní dokumentace, které jsou k poskytnutí hypotečního úvěru zapotřebí. Tomuto kroku předchází nezbytná návštěva odhadce na Vaší nemovitosti. Vše osobně koordinujeme a hlídáme. Staráme se o to, aby proces proběhl co nejrychleji a nejefektivněji.

Po podpisu kupní smlouvy, bude na základě dojednaných podmínek složena kupní cena do advokátní úschovy. Následně dochází k potvrzení tohoto úkonu advokátní kanceláří a kupní smlouva je vložena do katastru nemovitostí, kde celý proces změny vlastnického práva trvá přibližně 21 až 25 dní.

Na začátku zápisu Katastrální úřad obesílá současného vlastníka s informací o zahájení vkladového řízení. Po uplynutí výše zmíněné lhůty pak zasílá tzv. Vyrozumění o provedeném vkladu s již vyznačenou změnou.

Díky těmto postupům a právní odpovědnosti se řadíme mezi nejbezpečnější zprostředkovatele prodeje a pronájmu nemovitostí. K tomu má naše společnost samozřejmě zajištěno patřičné pojištění odpovědnosti.

Další nabídky

Zobrazit vše
Rychlá zpráva
Zásady ochrany osobních údajů realitní kanceláře podle GDPR najdete zde.