Přečtěte si rozhovor se Zuzkou Petrovou, vedoucí back office

Domů Realitní blog Přečtěte si rozhovor se Zuzkou Petrovou, vedoucí back office
Přečtěte si rozhovor se Zuzkou Petrovou, vedoucí back office

Jak ses dostala k práci vedoucí back office a jak dlouho ji děláš?
Na pozici vedoucí back office jsem povýšila zhruba po dvou měsících od nástupu do TAJOVSKÝ reality. S tímto záměrem jsem do firmy v prosinci 2019 nastupovala a od února 2020 se jí věnuji naplno. Mám za sebou tedy 4 měsíce.

Jaké byly Tvé pracovní začátky?

Po studiích jsem se přestěhovala za prací do Brna, kde jsem nastoupila do malého call centra ve firmě, která se zabývala prodejem zdravotnických potřeb. Naším úkolem bylo domlouvat obchodním zástupcům schůzky, což byla velká škola života… Ve druhé práci jsem vydržela sedm let. Začínala jsem na recepci, kde jsem zadávala smlouvy do počítače, poté jsem dělala asistentku v regionální kanceláři, kde jsem měla na starosti několik obchodních zástupců, a nakonec jsem se vypracovala až na manažerku hlavní regionální kanceláře a asistentku ředitele obchodní sítě. Po několika letech jsem se rozhodla, že se odstěhuji z Brna zpět na venkov, a tím pádem jsem se ocitla v TAJOVSKÝ reality. :)

Co obnáší Tvoje práce? Co je na ní nejtěžší? Nejzajímavější?
Zhruba polovinu pracovní doby strávím řešením obchodních případů. Mám na starosti zajištění přepisů energií, zápisy v katastru nemovitostí, přípravu formulářů na předání nemovitosti, vyhotovení daňového přiznání a dotažení celého případu do zdárného konce. Druhou část pracovní doby mi zabírají záležitosti týkající se celkového chodu kanceláře a vedení pokladny. Co je na práci nejtěžší? Určitě kontrola všech náležitostí případu. Důležité je, aby vše proběhlo, jak má, a na nic se nezapomnělo. Nejzajímavější je asi komunikace s lidmi, řešení jednotlivých obchodních případů… žádný pracovní den není stejný a to je na tom zajímavé.

 

Co považuješ za svůj pracovní a osobní úspěch?
Za svůj pracovní úspěch považuji to, že jsem dokázala obstát v psychicky velmi náročných situacích a pracovat pod stresem. Co se týká osobního úspěchu, tam to bude podobné… Jsem ráda, že jsem se dostudovala, poznala spoustu věcí a jsem taková, jaká jsem, a tam, kde jsem.

Jak se ráda odměníš za dobrou práci?
Za dobrou práci se ráda odměním dobrým jídlem a kvalitním odpočinkem.

Jak vnímáš svůj posun od začátku do dnes?
Posun vidím už po krátké době. Celkově jsem ve firmě 7 měsíců a už teď můžu říct, že čím více jsem do obchodních případů zasvěcená a víc jim rozumím, tím lépe si dokážu poradit s novými (a často nenadálými) situacemi.

Co si myslíš, že je pro práci vedoucí back office nejdůležitější?
Myslím si, že na práci vedoucí back office je nejdůležitější organizovanost – umět jednotlivé záležitosti poskládat tak, aby vzájemně fungovaly. Ať už co se týká chodu back office, nebo obchodních případů.

Máš nějaké životní motto?
V životě se řídím mottem “chovej se k ostatním tak, jak chceš, aby se oni chovali k tobě”. Tím se snažím řídit ve všech situacích.

Co ráda děláš ve volném čase?
Ve volném čase jsem nejvíce s přítelem, rodinou a kamarády. Přes léto trávíme hodně času u vody, na výletech, případně na soutěžích v požárním sportu, přes zimu jsem naopak trochu lenoch (smích), takže ráda čtu. Mým oblíbeným žánrem je druhá světová válka, ale občas se nebráním ani červené knihovně, nějakému “slaďáku” (smích).

Jak by vypadala Tvoje ideální dovolená?
Ideální dovolená by byla napůl cestovatelská a napůl odpočinková. Ráda poznávám nová místa. Nemusí to být zrovna Thajsko nebo Čína, stačí mi i cestování po Česku. Myslím si, že zde máme spoustu krásných míst, která stojí za to objevit. Nebráním se ani ležení u vody a odpočinku. Důležité je být s někým, s kým chci být a s kým si rozumím.

Jak by vypadal Tvůj ideální den?
V ideálním dnu si představuju, že bude teplo, svítit sluníčko, dostanu snídani do postele a budu dělat přesně to, na co budu mít daný den náladu. :)

Děkuji za rozhovor. :)

Další nabídky

Zobrazit vše
Zjistit cenu své nemovitosti

Tato stránka používá soubory cookies na zlepšení našich služeb. Více info

Rozumím