Rozhovor s Michaelou Štychovou asistentkou back office

Domů Realitní blog Rozhovor s Michaelou Štychovou asistentkou back office
Rozhovor s Michaelou Štychovou asistentkou back office

Jak jste se dostala k práci asistentky back office a jak dlouho ji děláte?

Součástí TAJOVSKÝ reality jsem od jara letošního roku. Naše paní obchodní ředitelka mě do toho vlastně "uvrtala" (v tom nejlepším slova smyslu). :-) Nabídla mi pozici marketingu, což jsem ráda přijala. Tehdy jsem potřebovala dostat impuls k tomu, abych změnila pracovní pozici – pracovala jsem v oblasti turismu na pozici recepční, a dále tedy pro mě nebylo udržitelné, abych v dané oblasti zůstala. Od září jsem se přesunula na pozici back office, kde jsem velmi spokojená.

Jaké byly Vaše pracovní začátky?

Pracovní začátky byly veselé (smích) a jsou takové doteď. Ale samozřejmě též náročné – v oblasti realit jsem předtím nepracovala, a tak jsem se musela naučit spoustu nových věcí. Dlouhodobě se zajímám o architekturu, což mi svým způsobem pomohlo při prvotním zorientování se, ale i tak musím věnovat nějaký čas a energii samostudiu. Oblast realit mě ale začala hodně zajímat, což mi práci usnadňuje. :-) 

Jaká je Vaše nynější pozice?

V současné chvíli pracuji na pozici specialistky back office, takže moje práce začíná poté, co makléř s klienty podepíše rezervační smlouvu. Poté mi předá případ a já řeším veškerou následnou dokumentaci a jsem v neustálém kontaktu s klienty. Nejdůležitější je "naladit se" na klienta, vyjít mu vstříc, přistupovat individuálně k jeho potřebám, ale zároveň dodržet firemní kodex a zajistit, aby případ běžel co nejrychleji. Je to tenká linie – zkoordinovat, aby všichni byly spokojeni, umět věci správně zkoordinovat. Jelikož jsem hodně systematický člověk, pomáhá mi držet se struktury případu, kterou máme ve firmě nastavenou. Podle mě pan Tajovský vytvořil geniální podklady, dle nichž můžeme postupovat od prvního momentu až do finálního kroku, což je za mě super.

Co považujete za svůj pracovní úspěch a co za svůj osobní úspěch?

Můj pracovní úspěch? To, že pracuji od svých 15 let a byla jsem schopná obstát v jakékoliv práci, do které jsem přišla. Troufám si říct, že se dokážu rychle zorientovat v různých oborech. Za osobní úspěch považuji spokojené partnerství, dokončené vysokoškolské vzdělání, úspěšné složení realitních zkoušek a v poslední době i získání řidičského průkazu, což jsem nikdy nevěřila, že se stane (smích).

Jaká vlastnost je pro asistentku back office nejdůležitější?

 Trpělivost, komunikativnost, profesionalita, reprezentativnost. Je důležité si uvědomit, že člověk svým chováním reprezentuje nejen sám sebe, ale také firmu, ve které pracuje.

 

Jak se ráda odměníte za dobrou práci?

Tanec, jóga, dobrá společnost, dobrá kniha, sklenka vína. :-)

Jak by vypadal Váš ideální den?

Ideální den? Budu se opakovat – ráno jóga, celodenní výlet do hor, dobrá večeře se sklenkou vína, příjemný večer s drahou polovičkou.

Jak by vypadala Vaše ideální dovolená?

Moje ideální dovolená je ta, kde si nehlídám čas a nepočítám peníze, mám výhled do hor a na moře a plním si čas vším, co mě naplňuje.

Děkuji za rozhovor. 

Další nabídky

Zobrazit vše
Zjistit cenu své nemovitosti

Tato stránka používá soubory cookies na zlepšení našich služeb. Více info

Rozumím